راهنمای کامل انتخاب صندل زنانه مناسب و شیک!

راهنما و نکات مهم انتخاب صندل زنانه!
خلاصه

راهنمای انتخاب صندل زنانه، نکات و راهنمای انتخاب و خرید صندل زنانه، انتخاب انواع صندل زنانه و هر آنچه باید در هنگام انتخاب صندل زنانه شیک بدانید.

1401/2/31
1190 بازديد
راهنما و نکات مهم انتخاب صندل زنانه!

راهنمای انتخاب و خرید صندل زنانه مناسب 

راهنمای انتخاب صندل زنانه، صندل ها در فصل های گرم سال جایگزین مناسبی برای کتانی ها و کفش های دیگر می توانند باشند. چرا که در سالهای اخیر انواع و اقسام صندل با لژ های متفاوت راهی بازار می شود.
صندل زنانه کفش های محبوب در فصل های بهار و تابستان هستند که انواع مختلفی دارند.
صندل های رو باز با لژ های اسپرت جایگزین کفش های کتانی شده اند. صندل های ساحلی، صندل های پاشنه مبلی و صندل های زنانه ی جلو باز و جلو بسته از انواع مختلف صندل هایی موجود در بازار هستند.

انتخاب صندل زنانه مناسب

خرید و قیمت صندل مرواریدی


هر مدل از صندل مناسب برای مکان خاصی می باشد که شما می توانید با یک مطالعه ی ساده مورد استفاده ی هرکدام را دقیقا متوجه شوید.
قطعا بسیاری از خانم ها بدلیل سخت پسند بودن به دنبال زیبا ترین و بهترین صندل ها هستند به همین دلیل خرید صندل زنانه ارزان زیبا برای آن ها انتخاب مهمی می باشد. 

 

آیا صندل های موجود در بازار ارزش خرید دارند یا نه؟

راهنمای انتخاب و خرید صندل زنانه

خرید و قیمت صندل بندی زنانه نیلو

در مرحله ی اول کاملا به سلیقه ی افراد مرتبط می شود ولی مهمترین بخش قضیه مرغوب بودن جنس صندل می باشد که جنس پارچه ی به کار رفته را باید بررسی کنید و جنس زیره ی صندل همچنین نحوه ی دوخت آن را در نظر داشته باشید.
با توجه به مطالبی که گفته شد در بند های قبل تحت عنوان "راهنمای انتخاب صندل زنانه" تصمیم داریم تا در مرحله ی اول شما را با انواع مختلف صندل‌ زنانه آشنا کنیم. و در ادامه به بیان نکاتی در خصوص نکات انتخاب انواع صندل زنانه مناسب با انواع سلیقه ها بپردازیم. پس با مجله کالاتیتر تا پایان این مقاله همراه باشید.

 

خصوصیات یک صندل ایده آل چگونه است؟

راهنمای انتخاب و خرید صندل زنانه ارزان

خرید و قیمت صندل زنانه لمه کنفی

یک صندل مناسب باید قالب آن استاندارد باشد. صندل زنانه باید دقیقا با پای شما هم سایز باشد تا کناره های صندل پای شما را محکم نگیرد. یا اینکه آنقدر آزاد نباشد ک پای شما به راحتی از آن خارج شود.
بند رویه ی صندل یکی از اساسی ترین نکاتی است که هنگام خرید صندل باید به آن دقت کنید. چرا که صندل های بی کیفیت پس از مدت کوتاهی بند رویه ی آن ها پاره می شود و از جایش کنده می شود.

همچنین جنس پارچه ی بند رویه ی آن از نکات قابل توجه است چرا که اگر سفت باشد پای شما را اذیت کرده و آن را درد خواهد آورد و شما در پیاده روی های طولانی مدت دچار مشکل خواهید شد.
کفی صندل علی رغم تفکری که نسبت به آن دارند باید بسیار نرم و راحت باشد. حتی در صورت امکان بهتر است از کفی ای استفاده کنید که طبی است.
اکثر مشکلاتی که با زیره ی صندل ها دارند شکستگی از ناحیه ی وسط در صندل های ساحلی و پاشنه تخت و در رفتن پاشنه ی صندل های پاشنه دار است. پس دقت داشته باشید زیره ی صندل خود را به صورتی انتخاب کنید که انعطاف پذیر و نرم باشد. و شیار های کف کفش را حتما داشته باشد تا به هنگام راه رفتن از سر خوردن شما جلوگیری کند. همچنین فرسایش و سایش نداشته باشد.

 

انواع مختلف صندل 

نکات انتخاب صندل زنانه

خرید و قیمت صندل لژدار دخترانه عسل

 

صندل های زنانه ی پاشنه تخت

نکات خرید صندل زنانه پاشنه تخت

خرید و قیمت صندل زنانه گیس بافت

صندل های زنانه ی پاشنه تخت به دو مدل تقسیم می شوند دسته ای که لژهای کوچک دارند و مخصوص پیاده روی های طولانی مدت هستند و دسته ی دیگر صندل های زنانه ی ساحلی می باشند. عمدتا در این دسته از صندل ها سادگی حرف اول را می زند ولی تنوع رنگی بسیار بالا می باشد.

 

صندل زنانه ی پاشنه دار 

معرفی و راهنمای انواع صندل زنانه

خرید و قیمت صندل زنانه طلق دو رکاب

صندل های زنانه ی پاشنه دار انواع مختلفی دارند. از جمله پاشنه مبلی، کفش های صندلی پاشنه مبلی معمولا پاشنه ای بین 3 الی 6 سانتی متر دارند. همچنین بدلیل پهن بودن پاشنه شما می توانید به را
راحتی راه بروید این مدل صندل ها برای مهمانی و مجالس خاص بسیار مناسب هستند و رویه ی آنها در مدل های طرح دار و ساده در بازار موجود می باشد. ولی دقت داشته باشید که سادگی هیچگاه از مد نمی افتد.

علاوه بر تفاوت در رویه گاها صندل های لژدار به دو دسته ی پشت باز و پشت بسته نیز تقسیم می شوند.

 

صندل های پلتفرم

نکات مهم خرید صندل زنانه خوب

خرید و قیمت صندل زنانه لمه استرج

صندل های پلتفرم معمولا برای محافظت از پاشنه و کف پا استفاده می شوند. این نوع صندل ها مانع از آسیب رسیدن به پای شما می شوند. این نوع صندل ها معمولا در قسمت پشت پا بند دارند و شما می توانید از این مدل صندل هم برای مهمانی و هم برای قرار های خاص استفاده کنید.
تنوع در طرح و رنگ و مدل رویه ی این کفش ها بسیار زیاد می باشد.

 

نکات مهم خرید صندل های زنانه کدام اند؟

دقت داشته باشید که به هنگام خرید صندل زنانه کفش را انتخاب کنید که در عین استحکام بند ها و زیره سبک باشد تا گام هایتان را بتوانید به راحتی بردارید.
در خرید صندل های لژ دار راحتی ساق پا را هم در نظر بگیرید کفش هایی با لژ 3 الی 4 سانت برای مهمانی و مجالس و قرار های خاص مناسب می باشند.
اگر می خواهید از صندل ها بجای کفش های کتونی استفاده کنید و با آن به پیاده روی برید حتما به لژ کفش دقت داشته باشید چرا که صندل های اسپرت مخصوص پیاده روی هستند و شکل ظاهری متفاوتی نیز دارند.
اگر از صندل های سگک دار استفاده می کنید این گزینه را به خاطر داشته باشید که سکگ کفش قابلیت تنظیم داشته باشید.

نکات و راهنمای خرید صندل زنانه شیک

خرید و قیمت صندل سگک دار زنانه


در هنگام خرید اینترنتی کفش های صندل به مقاله ی مربوط به پیدا کردن سایز استاندار پا مراجعه کنید.
و در آخر اگر قصد خرید صندل های زنانه بصورت انلاین را دارید فروشگاهی را انتخاب کنید که معتبر باشد همچنین فروشگاه های آنلاینی که بیشتر از 3 سال در این عرصه فعالیت می کنند طبیعتا مشتری های ثابت و همیشگی خود را دارند چرا که رقابت در عرصه ی فروش اینترنتی اگر محصول مناسبی نداشته باشید بسیار سخت خواهد بود و این چرخه بصورت طبیعی شما را کنار خواهد گذاشت.
پس سال تاسیس فروشگاه های اینترنتی نشان از اعتبار آنها خواهد داشت.
فروشگاه اینترنتی کالاتیتر عرضه کننده ی مستقیم کالاهای مناسب برای بانوان می باشد. با ما می توانید همیشه مد های روز را دنبال کرده و بهترین اجناس را تهیه کنید.
تمامی پرسنل فروشگاه اینترنتی کالاتیتر در تلاش اند تا بصورت مداوم خرید های شما را پیگیری کرده و در کمترین زمان ممکن آن را به دست شما عزیزان برسانند.

راهنما و نکات مهم انتخاب صندل زنانه!

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟